Vad gör jag om jag har problem med min vistelserapportering?
Vid frågor gällande din individuella vistelserapportering ska du kontakta oss via mejl info@antidoping.se. Vid frågor och problem som förhindrar dig att uppdatera din vistelserapport, kom ihåg att inkludera eventuella felmeddelanden samt den uppdateringen du vill göra i mejlet.
(Observera att detta gäller endast den som är ålagd att vistelserapportera.)
Vanliga frågor och svar om vistelserapportering i ADAMS
Återställa lösenord - Jag har glömt mitt lösenord, hur gör jag?
Byta språk i ADAMS - Kan jag byta språkinställningar i appen Athlete central?
Felmeddelanden - Varför får jag felmeddelanden?
Uppdateringsfrågor - Hur uppdaterar jag i mobilen?
Aktivera Biometric recognition - Hur aktiverar jag "Biometric recognition" för att logga in?
För dig som rapporterar för ett lag:
Problem med inloggning, tekniska bekymmer eller allmänna frågor kring lagrapporteringssystemet LARS? Kontakta oss via 08-586 260 20 eller info@antidoping.se.